Цьогорічна Call of Duty витонченіша за інші Останні кілька місяців 2022 року були абсолютно божевільними, коли…

ЧудовоВражаючі зусилля з кількома помітними проблемами, що їх стримують. Не здивує всіх, але варта вашого часу та грошей.

Цьогорічна Call of Duty витонченіша за інші

Останні кілька місяців 2022 року були абсолютно божевільними, коли йдеться про випуски ігор, тож було дуже показово, які ігри мені найбільше сподобалися, виходячи з того, що мене тягнуло пограти в ці дні. Навіть після нещодавніх новинок, таких як Overwatch 2 та God of War Ragnarok, я знову і знову повертаюся до Call of Duty: Modern Warfare II.

Я відносно недавно познайомився з серією Call of Duty, вперше взявши її в руки з Cold War кілька років тому за порадою друга. Зараз CoD практично стала частиною мого повсякденного життя, навіть якщо це лише кілька раундів Domination під час обідньої перерви.

Я знаю, що деякі з моїх думок про серіал можуть не збігатися з думками давніх фанатів, але мені насправді сподобалося вперше опинитися в епіцентрі подій без жодних очікувань і просто пливти за течією. Це дає мені відчуття, що я можу мати свіжий погляд на речі, розумієте?

Call of Duty: Modern Warfare II (PC, PS5, PS5 [рецензія], Xbox One, Xbox Series X)
Розробник: Infinity Ward
Видавець Activision
Реліз: 28 жовтня 2022 року
MSRP: $59.99

Найсильніший сюжетний режим CoD, в який я грав


Почнемо з моєї звичної сфери – одиночної кампанії. Не буду брехати, деякі інші сюжетні кампанії серії здалися мені трохи нудними. Я не міг розповісти вам про те, що сталося в “Холодній війні”, а історія “Авангарду” складалася з купи дрібних, не пов’язаних між собою віньєток, і коли ви переходили від персонажа до персонажа, було досить важко про щось піклуватися.

Modern Warfare II, з іншого боку, стала приємною несподіванкою. Кампанії Call of Duty відомі своєю безперервною дією та дещо помпезними декораціями, і вони, безумовно, досягли успіху на цьому фронті. Можливо, я просто переграв забагато ігор Naughty Dog, але цього разу я не міг позбутися відчуття, що вони взяли кілька нотаток від відомого розробника одиночних ігор – була добра жменька декорацій, які нагадували щось з гри Uncharted, і я маю на увазі це в найкращому сенсі.

Звісно, були величезні вибухи та снайперські місії, орієнтовані на стелс, але багато рівнів були більш стриманими у своєму дизайні, натомість більше зосереджені на використанні навколишнього середовища у переконливі, креативні способи, які урізноманітнюють ігровий процес, не порушуючи при цьому відчуття ґрунту, до якого прагне Infinity Ward. В результаті ніщо не затягнулося (за винятком одного рівня повітряної підтримки), а ігровий процес завжди відчувався свіжим і різноманітним, замість того, щоб просто кидати мене на арену бою з нескінченними ордами ворогів знову і знову.

На одному з рівнів з’явилася механіка крафтингу з використанням предметів, які ви знаходите в навколишньому середовищі (знову ж таки, це було дуже в дусі Last of Us), і я відчув, як мене відкинуло назад. Занадто багато разів я бачив, як ігри впроваджували подібні механіки під виглядом додавання більшої “глибини”, тільки для того, щоб вони просто занурювали все в непотрібну нудьгу. В рамках обмежень цього рівня вона працювала досить добре, тому я не можу надто скаржитися. На останньому рівні вони повернули крафтинг таким чином, щоб він мав сенс і допоміг підсилити історію. Це не той тип наративного дизайну, який я зазвичай очікую побачити в іграх Call of Duty, тому я був, м’яко кажучи, приємно здивований.

Персонажі, які відчувають себе персонажами


Коли справа доходить до акторського складу, для мене все збіглося. Справедливо, що здебільшого серія не приділяла великої уваги розповіді, оскільки вона завжди була зосереджена на геймплеї, але я очікував, що всі діалоги зливаються в нескінченний потік бойових балачок і розлючених чоловіків, які кричать один на одного. Зазвичай, коли справа доходить до кампаній CoD, мені дуже важко розрізнити всіх персонажів, і мені доводиться придумувати прізвиська, щоб не плутати їх між собою (наприклад, першу половину гри я називав Соупа “Зефрон”, бо вважав, що його модель персонажа має разючу схожість з єдиним і неповторним Заком).

Але не хвилюйтеся, цього разу я таки вивчив усі їхні імена, бо Infinity Ward доклали чимало зусиль до написання цієї гри, і це видно. Значна частина кампанії – це все ще звичайний військовий жаргон і войовничі крики, але я був по-справжньому шокований, побачивши, що між персонажами відбуваються справді веселі та цікаві розмови, які не мають нічого спільного з їхніми безпосередніми діями.

Особливо зворушливий обмін думками між Милом і Привидом став вірусним у Tiktok, де вони обговорювали такі буденні речі, як логістика Привида, який ніколи не знімає маску, або які напої вони хочуть випити – і все це перед обличчям найвідчайдушнішої частини кампанії, де вони борються за своє життя. Я знаю, що це звучить трохи банально, але це був мій найулюбленіший момент з сюжетного режиму Call of Duty, в який я коли-небудь грав!

Я по-справжньому зрозумів, чому ці два персонажі дружать і довіряють один одному, і ви можете відчути знайомство і товариськість двох людей, яким доводилося піклуватися про свого приятеля в незліченних ситуаціях, пов’язаних з життям і смертю. Були й інші чудові моменти, подібні до цього, але здебільшого ця місія – це все, що я хотів бачити в кампаніях CoD. Вона не компрометує дію, але насправді змушує мене піклуватися про те, ким є ці люди. Гарна робота.

Що стосується графіки, то це одна з найкрасивіших ігор, в які я коли-небудь грав. Це очікувано, коли це гра нового покоління, в яку я граю на PS5, але я все одно був вражений тим, наскільки реалістично виглядали заздалегідь промальовані сцени. Також було кілька рівнів води, і, повірте, це одна з найкрасивіших вод, які я коли-небудь бачив у грі.

Незважаючи на кілька повільних моментів, Modern Warfare II – це, безумовно, найцікавіша кампанія Call of Duty, яку я коли-небудь грав, і я дуже рекомендую її всім, хто хоча б віддалено любить одиночну гру.

Ще більше цікавинок з мультиплеєра


Звичайно, сюжетна кампанія – це лише невелика частина ігрового досвіду – давайте поговоримо про багатокористувацький режим. Шутери від першої особи були одним з моїх улюблених ігрових жанрів протягом тривалого часу, і, звичайно ж, CoD має один з найкращих геймплеїв у жанрі FPS, і крапка. Я знаю, що деякі досвідчені гравці неоднозначно оцінюють багатокористувацький режим COD, але як для звичайного гравця, як я, я був дуже задоволений багатокористувацьким режимом MWII.

Зброя має ту саму пробивну силу, яка мені подобалась у Vanguard, але при цьому її рух набагато плавніший, ніж раніше. Також з’явилося більше можливостей для кастомізації навісного обладнання, ніж будь-коли раніше, що ідеально підходить для гравців, які люблять тонко налаштовувати кожен аспект свого екіпірування, щоб повністю мінімізувати-максимізувати свій білд.

Співвідношення карт, на яких мені дійсно подобається грати, і тих, на яких не подобається, в MWII краще, ніж у попередніх іграх серії, в які я грав, це точно. Дизайн відчувається добре збалансованим практично на кожній карті, і я ще не грав у середовищі, в якому неможливо орієнтуватися, тому що снайпери просто облаштували магазин і роблять постріли, не беручи до уваги цілі (дивлячись на вас, “Сосни” і “Червона зірка”).

Хоча Домінування все ще залишається моїм улюбленим режимом CoD, мушу визнати, що мене заінтригувало включення штабу, пошуку і знищення та нокауту, серед інших. Ці класичні режими відносно нові для мене, а враховуючи, що вся суть Call of Duty – це пошук нових приводів для того, щоб стріляти у ворога, я завжди радий бачити, наскільки творчо студії CoD підійшли до створення нових, цікавих ігрових режимів. Гадаю, це все створювалося десятиліттями, тож уявіть собі, що це зоряний список класичних режимів MP – принаймні, мені так здається.

Режими від третьої особи трохи дивно бачити в грі CoD, але це гарне проведення часу, а також чудовий спосіб прокачати свою зброю, враховуючи, що в режимі від третьої особи легше цілитися без оптичного прицілу. Наземна війна та Вторгнення – чудові варіанти для гравців, які шукають щось середнє між звичайною MP та Королівською битвою, або просто хочуть випробувати звичайний ігровий досвід MP у більшому масштабі.

Кооператив не для мене


Я був дуже радий спробувати багатокористувацькі кооперативні місії, адже раніше я не грав у щось подібне в Call of Duty. На жаль, вони стали для мене найбільшим розчаруванням цієї гри. Часом вони здавалися трохи смиканими та глючними, а ШІ був найбезглуздішим з усіх, що я бачив у серії за останній час. Хоча перед кожною місією ви можете висидіти довгу вступну заставку, ми з другом все одно не знали, що робити, як тільки потрапляли в гру.

Кооперативні режими в основному зводяться до того, щоб проникнути на базу і знищити якусь річ або захистити базу, вбиваючи величезні хвилі ворогів. Гадаю, що це весела розвага, якщо ви полюбляєте отримувати високі бали, адже в кінці ви отримуєте рейтинг зірок, який залежить від того, наскільки добре ви це зробили, але я вважаю, що кооперативні місії є найменш цікавою частиною гри Modern Warfare II. Думаю, я просто повернуся до Domination та Team Deathmatch.

У мультиплеєрі також були деякі баги, з якими Infinity Ward працювала з моменту запуску бета-версії, включаючи все: від зіпсованого звуку кроків до проблем з приєднанням до вечірки з друзями та невидимих стін, які, здається, залишилися на новій мапі Shoot House. В ідеальному світі кожна гра була б вільна від багів, але здебільшого я не зіткнувся з чимось, що не є звичайним для запуску великої онлайн-гри, як ця. Порівняно з Overwatch 2, гра в Modern Warfare II була просто прогулянкою в парку.

Я думаю, що моя PS4 Pro, можливо, вже скоро вийде з модифікації, але на моїй консолі попереднього покоління були серйозні проблеми з лагами та завантаженням ігор (іноді мені доводилося відмовлятися від PS5, тому що я ділю її з сусідом по кімнаті). Наразі цілком очевидно, що розробники з нетерпінням чекають на можливості консолей наступного покоління, але шкода, що деякі гравці залишаться позаду в цьому процесі.

Я згоден зі скаргами на користувацький інтерфейс, але для мене він точно не переломний. Я особливо розчарувався, намагаючись відправити запрошення на вечірку друзям, тому що я можу зробити це з трьох однаково заплутаних місць у меню. Головне меню – найгірше з них, тому що його і так невиправдано важко знайти, а нове доповнення Warzone 2.0 лише сховало все за ще одним екраном, на який потрібно натиснути. Ні, дякую.

Зрештою, все складається разом


Call of Duty: Modern Warfare II, звісно, не ідеальна гра, але, незважаючи на всі її недоліки, це моя улюблена гра з серії CoD, в яку я грав до цього часу. Сюжетний режим був просто вибуховим, а багатокористувацький режим затягує, як і раніше. Це одна з найкрасивіших ігор, які ми маємо на сьогоднішній день, і я рекомендую грати в неї на консолі наступного покоління або на потужному ПК, якщо ви можете, щоб побачити її повний потенціал. Infinity Ward вкотре довела, що Call of Duty є лідером жанру FPS, і я дійсно вражений тим, як вони продовжують рухати серію вперед.

Від groot-news

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *